FUCK MY LIFE.

man mår verkligen bra när ens mamma behandlar sin dotter som en idiot.

stick, dra åt helvete, vill aldrig mer se dig, vill inte ha dig i mitt liv.
mamma om du läser de här, så hatar jag dig föralltid.

hur i helvete är man så JÄVLA FUCKING CP.
förlåt men jag fattar inte hur man kan behandla sin dotter såhär, cp.

HELVETES JÄVLA LIV.

/ erica.

finns massa ord jag vill säga, men jag orkar inte skriva, jag gråter att jag inte ens ser vad det står, tack ska du ha för att du har fått mig att må ännu dåligare, det är så jävla snällt.


Kommentarer
Postat av: Malin

- Roligt att du är med i dagens blogg hos mig, jag hör av mig när tre vinnare är dragna. Ha en fin dag! :)

2011-08-09 @ 11:51:47
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback