HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ!

Tjena, är äntligen hemma i lilla mariehamn igen, har haft ett par galet mysiga dagar på föglö! Har tillbringa största delen med lotta och hennes små ungar, hihi, jag tycker om elmer, han är söt! Lite knubbiga kinder, rund om kroppen precis så en bebis ska vara! Det är mysigt när man myser med han och så somnar han vid nacken :') ( Känns som jag bara pratar om han nu ) .. Men har tillbringat massa tid med stor flickan elsa också, lekt med henne i lekstugan, pratat och skrattat med henne! Riktigt roligt, annars har vi haft födelsedagskaffe & tårta, fina firren!

Förövrigt så åker jag hem till mamma imorgon och i morgon kväll så ska jag sova på det förbannade jävla sjukhusskiten igeeeeeeeeeeeen.  faen vad trött man blir ibland, gjewigjiöowejg. OCH SÅ SKA JAG TA DE DÄR ROLIGA RÖTGEN BILDER IGEN, SÅ JÄVLA HELVETES KUL ELLER HUR? :) har sovit minst 3 gånger på sjukhuset och tagit dom där jävla bilderna och imorgon då ska jag fan dit igen, och ta ännu mer bilder nu får det fan räcka! HAR PINAT MIG I DE DÄR TRÅNGA SATANS RÖRET SOM KALLAS MANGNETRÖTGEN, OCH NU ÄNNU EN VANLIG RÖTGEN, RÄCKER DET INTE NU!?

det här är sista gången, tänker fan inte sova på de där jävlapisssjukhusetigen, tack.

Annars imorgon har jag fullspäckat schema tror jag, ska till stan och köpa usa converse om de finns kvar, ska hämta ut mitt nya bankort, ska till lisco parfym och köpa snoddar och spännen, ska till s - market, om jag inte har något att göra är en äkta glader kund där! ;) Det blir säkert fint det! Nu tror jag inte att jag fick med mig allt jag ville berätta, menmen nu ska jag cheka bloggar och sen så ska jag ta och hoppa i sängs tror jag! Är så helvetes trött, nu och smått irriterad på sjukhuset, men annars fint! Orkar inte svara på kommentarer, är allderls för trött och aina med för den delen tror ja, det får bli en annan dag! Nu ska jag i vilket fall som helst sluta skriva! phrejt, det spöregnar här det är äkta sommarväder!

HA DET PRIMA BALLERINA, kram på er! ♥ ( hatar att säga samma som aina. ) ;)
hörs imorgon, kommer förmodligen hem med ett par converse då! :D

/ erica.


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du några planer för veckan? :)

2011-08-08 @ 17:07:19
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback