TILLBAKA



min kamera tar usla bilder, och jag blev sugen på att göra samma collage som aina gjorde, förlåt aina.

Hoppsan, nu är det visst aina som håller stämmningen här, men nu är jag tillbaka och vi har goda nyheter vi är tillbaka med bloggningen på heltid, eller några inlägg per dag i alla fall. Har mina orsaker varför inte jag har bloggat sen lördags.

♥ Firade sista dagen på rockoff, med aina hade galet kuuul.
♥ Kollade på fyrverkerier.
♥ Fyllde 16.
♥ Varit ut på sjön.
♥ Längtat till skolan, låter helsjukt.

Menmen, nu har vi börjat augusti och samma sak som aina sa den här månaden så sitter vi vid skolbänken, igen. Det är 16 dagar kvar, sen så sitter vi där. Jaja, nu ska vi glömma bort det, annars så har jag det bara fint, svettas som en gris på nätterna, men annars bra. Imorgon beger jag mig med pappa mot föglö och blir där i någon dag, så det blir säkert fint! Nu ska jag packa lite nödvändiga grejer tills imorgon. sen ska jag sovasovasova, godnatt på er! ♥


Kommentarer
Postat av: elenor

sv: nu följer jag er! :D

kram!

2011-08-03 @ 10:58:22
URL: http://johanssonelenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback