HÄRLIG KVÄLL

Hej på er. Ingen uppdatering idag heller varken av aina eller mig. Tror att vi börjar ta en bloggpaus igen nu, för att det är ungefär 1 månad kvar av sommarlovet, en härlig sommarmånad kvar. Vill tillbringa den ute, men jag vill inte känna någon press, nu måste jag blogga. Men jag saknar det varje dag.. Men det blir bättre, någon dag. ♥

Jaja, under dagen har jag körit runt med mamma, skulle egentligen stigit upp 9:30 idag, så skulle jag laga middag och massa. Men så blev det inte, hehe. Utan det slutade med att halv 1 vaknade jag, hehe och mamma slutade kl. 13. :)
Jaja, in i duschen och sedan på med kläderna och sen ut och köra lite med mamma. Vi åkte in till stan en sväng och åt lunch, egentligen men det blev frukost för mig, hehe. Jaja, är äckligt galet trött nuu. Men ikväll cyklade jag hem från garaget inne i stan till västernäs för mamma skulle behöva ta med cykeln och hon orkade inte cykla, heh. CYKLADE HEM PÅ 10 MINUTER, STOLT TJEJ! :D

jaja, nu tänker jag gå och se på det sista på lotta på liseberg, hoppas det inte slutar nu. Sen ska jag sova, är ääääääääckliigt trött, nej vet inte hur jag är trött när jag sov från 1 i natt och 13 idag, heh.

/ erica.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är precis likadan när det gäller bloggningen; Jag har ett par gånger försökt att inte blogga för en dag eller två, men jag saknar känslan att kunna skriva av mig. Om den känslan är kvar ska du såklart fortsätta, men om du känner att det finns en press till att du måste blogga kanske en paus är det bästa man kan göra. Jag insåg precis att det där kunde tolkas på ett taskigt sätt, vilket inte alls var min mening. Det är bara det att det är så synd att se personer som bloggar p.g.a. press när det i själva verket börjar bli någonting som tär på en...

2011-07-11 @ 23:22:21
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback