hejdå det är vad jag säger för ett tag

Som vanligt här då.

Har alltid samma ord. Förlåt. Har blivit mycket nu på sistonde. Njuter för fullt, av de några dagar vi har sol här på Åland. Jag försöker minska ner på datortiden, eftersom min nacke blir spänd. Hade det hela gårdagen och nu först börjar det minska. Efter 1 dygns plågeri. Nu är i alla fall Sofia här och jag har sovit här sen igår, fin kväll och åter en fin kväll igen tror jag. Nu ligger hon i alla fall och vilar och jag har har jäkligt tråkigt. Annars är det fintfint här. Hoppas att det inte dröjer sålänge tills vi hörs igen, men nu hörde ni av mig i alla fall.

Nu ska jag gå ut till misse tror jag med min kokheta vete '' rör '' som mjuknar upp min nacke.
Så vi hörs om typ några dagar.

Förlåtförlåt igen, men man orkar inte blogga hela tiden, jag vill inte känna någon press.


Kommentarer
Postat av: amanda

tack :) desamma ! visst, säg till när du har lagt till mig :)

2011-07-18 @ 10:13:23
URL: http://amandahhogefjord.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv ; okey jodå det är bra :)

2011-07-18 @ 12:08:45
URL: http://juliieeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback