MIN FINA VÄN



jätte dålig bild, men min fina moped får lysa upp stämmnigen lite.

Förlåt att jag inte har bloggat idag, men som ni säkert vet har jag varit lite fly förbannad när det inte gick att komma in på vår blogg. Vet inte riktigt vad som hade hänt, men min ch ainas första tanke va har smilinggirls.blogg.se anmält oss? Skulle mejla blogg.se men mitt meddelandet skickades inte, men aina försökte efteråt typ en halvtimme senare och då var allting som vanligt, för aina och jag skulle inte orka göra om allt igen. Men, som tur är vi tillbaka.

Nu försöker jag få aina att få igång sin live blogg så kolla på bloglovin när hon är igång!

Vilket ointressant inlägg men nu fick ni ett inlägg av mig också.
Ps. bloggningen är oregelbunden, men whatever.

/ erica.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Snyggt att jag är med på bilde :D!

2011-07-16 @ 13:47:01
URL: http://blackroseeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback