SÖNDAG

Hej på er!

Idag är det söndag och jag åker äntligen hem från stugan med internetet som alltid hoppar ur.
Hoppas det här håller nu, i allafall att jag kan lägga upp ett inlägg. :)

Annars är det fintfint här ute, varmt som fan men.. Ja, kommer hem ikväll någongång. Med internet som funkar hela tiden! Här ute så har pappa tagit bort tv 1000 och alla dom här så nu sitter vi här med 1 2 3 4, funny det finns mycket på dom kanalerna. Men den enda kanalen det lyckligtvis finns något på som jag gärna skulle se på igår hackade ju, och det var tv4.. Missade ju allting, leila bakar, sommarkrysset etc. Och det är samma idag den hackar och de är den enda kanalen, snacka om att bli lätt irriterad. Och så håller säkert inte internet anslutningen sig så hoppar den säkert ur så kan jag inte se på sommarkrysset på internet. Får nu idag förmodligen sitta och se på allt på internet om inte något hoppar ur. Smått irriterad, haha.

Jaja, nu ska jag se om det funkar att se på tv4.se och kolla på filmerna... Skulle jätte gärna se på det på surfplattan men det går ju inte, helvetes platt skit.

Men nu ska jag avsluta innan jag blir mer irriterad, ni fick en liten ilsken uppdatering av ilskna erica idag. Så nästa uppdatering hoppas vi på liite gladare? :)
Aina uppdaterar inte jag vet, hon är lat men vi kommer snart tillbaka kanske om 1 månad eller något sånt i alla fall efter att skolan börjar. Kommer alltid ett litet inlägg av oss..

posted by erica =)

går inte att lägga in bildskiten eftersom skiten vägrar fungera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback