UPPDATERING AV ERICA!



Tjena uppdatering!

Fasen vad det ligger trist till här, hörrni! Nu har jag saknat att ge den här bloggen ett inlägg så här kommer det! Det jag ville va att ge er en uppdatering men lite till kommer det. Nu har rockoff startat och det äger! :D Har nu sitt September & Pappas Eget Band, Hoffmaestro & Armand Mirpour
Daniel Adams-Ray, Miss Li & Eric Amarillo helt okej faktiskt! Känns bra att ha sätt de live! Jaja, imorgon kommer danny, som jag inte vet hur många gånger jag har sett han och så kommer jerry williams, tagga! Haha, nej men. Annars vet jag inget speciellt , vi kommer dra igång med en tävling nu när skolan börjar, eller efter det något, för då kommer vi uppdatera just nu känner man inte något att sitta och blogga, eller hur? Så, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Så snart , snart nu vill jag bara ha kul! Så jaja, aina kanske kommer med något uppdatering, hon har nog också samma uppfattning som mig att man inte vill blogga på sommarlovet! Men hon slänger in mera inlägg på sin blogg ainaphoto.blogg.se så klicka er in där om ni vill läsa! Här kommer jag slänga in några inlägg, men jag vet inte när! Men efter skolan, då ni då är vi igång som två glada tjejer! Hoppas ni njuter av sommarlovet och ta vara på er tid ni har kvar i slutet rusar det bara fram! ♥

JÄTTE STORA KRAMAR FRÅN MIG, HA DET BÄST NU FINA NI! TACKTACK ATT NI HAR TÅLAMOD OCH STANNAR KVAR, FÖR VI KOMMER I AUGUSTI, VI LOVAR! ♥


känns lite att det var bra och dåliga grejer i inlägget och helt slumpade saker ploppade upp, finns många saker jag vill säga men jag har inte tid, för nu ska jag snart hoppa i kojs och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback