LÖRDAG!

Godmorgon på er! Idag är jag uppe som e piggelin. ;)
Det är för att jag ska göra mig i ordning och sen bege mig mot en affär och köpa en present till alina. :')
Sen vid 3 så ska alla mötas nere vid scenen och massa, sen blir de lilla holmen och simma. Hehe, tror ni att jag vågar? Nej det tror inte jag.. Inte som en badkruka jag är, hehe! Men ska jag ta med nödvändiga grejer ifall det skule hända! :)

Jaja, annars vet jag ingeting speciellt. Ligger lite trist här fortfarande och räkna med det några dagar. Men snart, snart är aina och jag igång igen. Idag kommer i alla fall kameran med och jag ska fotografera med min bloggkompis, hihi. Hoppas bara att hon har kameran med, de måste hon ju ha! Men, nu ska jag skiva ett grattis kort till henne sen göra mig i ordning hörs kanske innan jag åker till alina idag. :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Godmorgon! :D



Allt bra?

2011-06-26 @ 12:23:07
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback