MORNING



Godmorgon på er!

Ja nu ska man börja ett inlägg egentligen?

Idag är det en underbar fin dag, var på tiden! Dagens planer har jag ingen aning, förmodligen kasta på sig joggingskorna och ut och gå, ska börja leva nyttigt nu. Eller inte precis nu för nu har jag typ klämt i mig en helt mjölk choklad platta. Hehe! Jaja, imorgon bara nyttighet. Men nu duschen sen på med kläderna, och ut å gå. Ja jag lovar jag ska ut! Kommer ha dåligt samvete hela dagen annars, hehe. Det enda problemet nu vart ska jag gå? Hur länge ska jag gå? Jaja, aina kommer snart med ett inlägg till er!

Ha en fin dag med er!

Kommentarer
Postat av: Paulina :)

Fin bild :) en fråga... varför har ni typ exakt samma namn som den andra bloggen som också heter smilinggirls? :P ville ni härma dom eller? hehe ;)

2011-06-22 @ 09:46:44
Postat av: Suneeta & Chanel

Åh vilken vacker bild! :D

2011-06-23 @ 16:19:01
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback