SORRY FÖR INGEN UPPDATERING AV MIG!

sorry har inte uppdaterat på 5 dagar. ♥

Det är nämligen så att jag njuter av sommaren, försöker bli brun hihi. och det är fullt upp, det renvoveras tak hos mormor och massa. hjälper till mycket där! :)
ja, och igår var jag där igen, och imorgon där igen. Vi har bara halva taket på ena sidan klart ännu!! Fullt ös, bara! Menmen, idag var jag till solna ( igen ) känns som jag kommer dit många gånger igen.. Har fått min nya korsett, den är mycket bättre än den jag hade, ja ni läse hade!! Slipper västen nu, enligt olli skulle jag använda den gamla och den nya varannan natt. Men mats berättade att jag inte behöver den här utan den kan stå och damma. :) Utan använder bara den nya, vilken då det är en total lycka för mig! Trodde aldrig att jag skulle få det beskedet! :D hehe, men den här är mycket bättre, det är samma sort, men byggd på ett annat sätt! vilket då är fintfint! Jaja, nu ska jag sluta babbla och fortsätta plocka in kläder i min garderob eftersom det ligger kassar överallt!!! Haha, ericas idé att kasta runt alla kassar. Men före det väntar det att fixa klart i sängen, ja har köpt nytt påslakan och örngott idag! Ville köra på vitt & färggrant! Så snart sover jag i en nybäddad säng men för att det ska bli av så måste jag sätta på alla kuddar. Så vi hörs!
Ska försöka lägga upp ett inlägg imorgon bitti innan jag åker till mormor! :)

Ha det fintfint så länge!

men nu babblar jag bara på.. Men två saker till.

1. DET ÄR JULI
2. DET ÄR 30 DAGAR TILLS JAG FYLLER ÅR!!!!! ( 16 ) :')

TACK TILL AINA SOM HAR HÅLLIT BLOGGEN IGÅNG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback