MIN FINA VÄN.




Hej på er alla goa människor där ute. :)

För det första vill jag säga TACK till ni som har klickat in sig här.

MIN DAG: Har spenderas med aina, från morgonen till eftermiddagen. Aina jobbar förfullt och då passar jag på att berätta om dagen. Det har hänt massvis, kan man säga. Allt började med att vi skulle fotografera headern. ↑ På den där platsen. Nej då var det en full utlänning där och skrek hej till oss. Så vi gick vidare till maqique. Och kollade lite där, funny. Efteråt gick vi till djuraffären och kollade på hamstar, ih vad söta. :D I alla fall så skulle vi gå ut och så småregnade det lite, så skulle vi sätta på regnskyddet på kameraväskorna, ainas gick såhär snabbt och smidigt, medans jag höll på krångla förfullt. Ja och till sist började det spöregna, oj herregud vad det regnade!! Ja och jag hade fortfarande inte fått på min jävla regnskydd. Så jag lät aina göra arbetet. Vi lossade på saker fram och tillbaka ja sen fick vi den fel väg. Så gick med den åt sidan, sen sprang vi till nikolaj och skulle äta någonting. Sen beställde vi sallad med skagenröra, tigerräkor och svartbröd. Ja och så skulle vi betala, ger kortet till han som vi beställde av och han stoppar in det i kortmaskinen som står RAKT FRAMFÖR MINA ÖGON. Snacka om att vara bild, slår koden och ska dra ur kortet. Lyckas välta omkull ett glas med nötter, smiidigt. Jag bara sa åt aina ta brickan jag sätter mig. Och hon kommer skakande med brickan och ställer ner den och skrattar. Va fick vi nötter med frågade jag. Ja han bara ta de här nötterna till din vän som skrattar, aina bara mh. Sen åt vi och jag tog min jordgubbe vi fick och aina bara men den där ska vi spara till sist. Och så till sist åt aina sin jordgubbe och hon tog typ en liten tugga och tappa den i såsen, som hon hatar. Och hon bara skrattar, erica kolla. Och jag likaså gapskrattar. Nej jag ljuger inte!! Men i alla fall sen skulle vi ta header bild ect. I alla fall orkar jag inte berätta något mera, än att det har i stort sett varit en underbart fin dag!! :D På Torsdag träffar jag henne igen och jag får ha hennes reflexskärm, lovleeeeeeeey ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

sv; vad bra! Då lägger jag till er också nu! :)

Hoppas att allt är bra? :)

2011-06-20 @ 18:46:47
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Y A R A -

sv: aa .. men nu äre soligt hos mej! :) vgd ?

2011-06-20 @ 19:53:13
URL: http://yarakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback